1973 yılının ‘kadı kaçıran’ yağmurlarında ,tezgahındaki ‘yakın gözlüğe’ yeni hazırladığı sapı takmaya çalışan usta,gözlüğün icadıyla ,onu burun üstünden kurtaran bu iki sapın icadı arasında 350 yıl olduğunu bilmiyordu.Tezgahının etrafını-neredeyse içinde gezilemeyecek kadar saran-dükkanını büyütmeyi ise Emin Önal hiç hayal etmiyordu. 

1973’de temelleri atılan ,küçük bir dükkanla adını alan Emo Optik’ in hikayesi gözlüğün tarihsel gelişimi gibi başladı.Tek camın iki cama,tek kulpun iki kulağı saran iki küçük kola dönüşmesi gibi 1984’de ilk dükkanını Selekler Çarşısı’nda; ikinci dükkanını Konyaaltı Caddesi’nde açarak mağazacılık ağını kurmasıyla başladı. 

Türkiye’de alışveriş merkezi anlayışının gelişmesiyle bu değişimin fakına varan yeni nesil temsilcilerinin dümeni alması ve yenilikçi girişimleri ile bugün 22 mağazası ile prestijli bir ulusal marka olma çabasında yolunda güçlü adımlarla ilerliyor.

Sosyal Medya